PRODEJNA

www.ZBRANEOSTRAVA.cz

Střední 1901/4

70200 Ostrava

IČO: 03457923

Tel: +420 596 123 449

Mob: +420 605 056 161

Bankovní spojení:

2001002285/2010

cservis@seznam.cz

Provozní doba prodejny :
Po - Pá 9.00-12.00 13.00-17.00

 


OBCHODNÍ PODMÍNKY

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

POZOR-Dle zákona č.119/2002 sbírky nelze posílat zásilkovou službou zbraně kategorie A,B a C a některé střelivo

Prodávající

Marek Sládeček

Střední 1901/4

702 00 Ostrava

IČO: 03457923
DIČ: CZ7604125628

Zákonné vymezeni kupní smlouvy
Pokud je kupujícím spotřebitel (občan) - fyzická osoba (nepodnikající) a jde o nákup pouze pro vlastní potřebu, kupní smlouva je uzavřena dle občanského zákona a jedná se o spotřebitelskou smlouvu.
Pokud je kupujícím podnikatelský či právní subjekt (společnost, firma, živnostník, organizace, podnikající fyzická osoba a pod.), nebo jde o nákup pro další prodej, či profesní činnost, kupní smlouva je uzavírána dle občanského zákona, ale nejedná se o spotřebitelskou smlouvu.

Objednávka
Jednotlivé kupní smlouvy se uzavírají na základě elektronických objednávek kupujícího (smlouva je uzavřena okamžikem dokončení objednávky). Objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti:

  • prodávajícího - obchodní firmu a sídlo, IČ prodávajícího (vybírá kupující z nabídky elektronického obchodu při objednání zboží)
  • kupujícího - jméno a příjmení, název, obchodní firmu a sídlo, místo podnikání nebo bydliště kupujícího; případně IČ a DIČ kupujícího, pokud je registrován jako plátce DPH a provozuje podnikatelskou činnost; telefon a e-mail kupujícího.
  • kód produktu, který jednoznačně určuje předmět objednávky (číselné označení produktů podle druhu, uváděné v ceníku elektronického obchodu)
  • množství požadovaných kusů produktů
  • vybraný způsob platby
  • požadovaný termín dodání zboží
  • adresu pro dodání zboží

Potvrzení objednávky
Ihned po provedení objednávky kupujícím zašle prodávající kupujícímu automatický potvrzující e-mail o tom, že jeho objednávka byla přijata. Pokud kupující tento email neobdrží, pak došlo pravděpodobně k nějaké chybě při vyplnění kontaktní e-mailové adresy nebo má kupující nějaký problém s e-mailovou schárnou (přeplněná, spam filtr, atd.), případně došlo k jiné chybě a kupující je povinen v takovém případě kontaktovat prodávajícího jiným způsobem (telefonicky, e-mailem), aby se ujistil, že byla jeho objednávka přijata a případně pak opravit chybné údaje z objednávky. Prodávající nenese odpovědnost za chybně uvedené údaje v objednávce a v dobré víře předpokládá jejich správnost.

Ověření objednávky
Na základě řádné objednávky kupujícího provede prodávající ověření objednávky (kontrolu uzavřené kupní smlouvy), v němž potvrdí kupujícímu druh, cenu a množství produktů, jež se zavázal kupujícímu dodat, případně předpokládaný termín dodání pokud není zboží skladem. Pokud není zboží skladem, tak dodání zboží není pro prodávajícího závazné v případě, že výrobce přestane toto zboží dodávat nebo uvede na trh novou verzi tohoto zboží, či dojde k jiným změnám ovlivňujících jeho cenu, dostupnost, kvalitu a pod.

Zrušení objednávky
Jelikož je kupní smlouva uzavřena okamžikem dokončení objednávky, tak není možné objednávku zrušit. Je ale možné se domluvit na zrušení kupní smlouvy za podmínek se kterými budou souhlasit obě smluvní strany. Až po převzetí zboží má pak kupující právo odstoupit od kupní smlouvy dle §1829 občanského zákoníku.

Cena zboží
Uvedená cena zboží je platná pouze do vyprodání zásob či do provedení aktualizace cen v eshopu. V případě, že zboží není v době objednání zákazníkem skladem (dostupnost "na dotaz"), je uváděná cena pouze orientační. Pokud bude po naskladnění prodejní cena zboží jiná, vyrozumí o tom prodávající kupujícího a ten má možnost objednávku zrušit či potvrdit za nových podmínek.

Aktualizace eshopu
Aktualizace cen, skladových zásob a dalších údajů se z technických důvodů na e-shopu provádějí 1x denně, proto si prodejce vyhrazuje právo na změnu, pokud některý údaj již neodpovídá skutečnosti a bude o tom kupujícího neprodleně informovat. V takovém případě není objednávka závazná ani pro jednu ze stran dokud nebude potvrzena kupujícím za nových podmínek, které prodávající navrhne.

Způsob platby
Standardní způsob platby je dobírkou při odběru zboží.

Doprava zboží
Prodávající s kupujícím se dohodli na níže uvedených způsobech dopravy zboží na území České republiky. Podmínkou pro dodání v uvedených termínech jsou

  • ověření objednávky
  • volné skladové zásoby objednaného zboží v objednaném množství na elektronické objednávce
  • případně provedení dohodnutého způsobu platby na účet prodávajícího.

Na adresu dodání s dobírkou - Česká pošta
Zboží je zasláno dopravcem na dobírku. Dopravce doručuje zásilky v pracovních dnech do 1-2 dní od okamžiku expedice. V případě, že dopravce kupujícího nezastihne na uvedené adrese, zanechá kupujícímu ve schránce „oznámení o uložení zásilky“. Pokud si kupující zásilku nevyzvedne do 7 dnů, vrací se zásilka prodávajícímu a je postupováno dle bodu „Nepřevzetí zásilky“.

Na adresu dodání s dobírkou - Kurýrní služba
Zboží je zasláno dopravcem na dobírku. Dopravce doručuje zásilky v pracovních dnech do 1-2 dní od okamžiku expedice. V případě, že dopravce kupujícího nezastihne na uvedené adrese, zkontaktuje jej na telefonním čísle uvedeném v objednávce a dohodne další termín závozu. Zásilka je pak uložena na depu dopravce. Pokud si kupující zásilku nevyzvedne do 9 dnů, vrací se zásilka prodávajícímu a je postupováno dle bodu „Nepřevzetí zásilky“.

Osobní odběr
Kupující se zavazuje odebrat zboží na místě určeném prodávajícím pro osobní odběr a to ve lhůtě nejdéle 14 dnů od první telefonické či e-mailové výzvy. Prodávající vyzve kupujícího k odběru zboží telefonicky nebo e-mailem podle údajů na objednávce a to nejpozději do jednoho pracovního dne od splnění výše uvedených podmínek pro dodání zboží.

Ceník služeb

Způsoby dopravy (včetně balného a manipulačních poplatků)

Zboží neposíláme do zahraničí


Balík do ruky - Česká pošta (do hmotnosti 30 kg, součtu stran 240 cm a délky 120 cm) – 170 Kč včetně DPH (včetně balného)
Balík na poštu - Česká pošta (do hmotnosti 30 kg, součtu stran 240 cm a délky 120 cm) – 170  Kč včetně DPH (včetně balného)
Kurýr (PPL) do 30 kg/balík  - 90 Kč včetně DPH (včetně balného)
Osobní odběr (neomezená hmotnost a rozměry) - zdarma

Způsoby platby

Dobírka - 30 Kč včetně DPH (manipulační poplatek)
Hotově (pouze při osobním převzetí) zdarma

Vrácení zboží
Zakoupené zboží může kupující vrátit bez udání důvodu do 14 dní od jeho převzetí pouze pokud jde o spotřebitele. V ostatních případech je možnost vrácení zboží podmíněna dohodou obou smluvních stran. Podmínky pro možnost vrácení zboží jsou

  • zaslání kompletního nepoužívaného výrobku včetně veškerého příslušenství v původním obalu na adresu prodejny prodávajícího (nesmí být zasláno na dobírku, jinak nebude převzato)
  • zboží ani obal nesmí být poškozen a jevit známky opotřebení, jinak budou kupujícímu naúčtovány náklady na opravu zboží či jiné náklady nutné k uvedení zboží do původního stavu a to z titulu poškození cizí věci či neoprávněného nakládání s cizí věcí. Kupující v tomto případě výslovně souhlasí s odpočtením uvedených nákladů od částky za vrácené zboží.

Kompletnost a stav vráceného zboží bude posouzen prodávajícím a ten co nejdříve (nejpozději však do 14 dní od jeho převzetí) vyrozumí kupujícího o splnění podmínek pro možnost vrácení zboží. Částka k vrácení (případně její ponížená část) může být kupujícímu zaslána nebo odpočtena od ceny další objednávky.

Nepřevzetí zboží a neplatné odstoupení od kupní smlouvy
V případě vyexpedování zboží kupujícímu či připravení k osobnímu odběru, kdy kupující zboží nepřevezme dle uvedených podmínek, je kupující povinen uhradit prodávajícímu veškeré náklady, které mu tím vznikly. Prodávající je oprávněn určit výši těchto nákladů i paušálně a to ve výši ceny dopravy a platby, kterou měl kupující dle kupní smlouvy (objednávky) uhradit. Obě strany se mohou dohodnout i jinak (např. možnost druhého zaslání za poplatek dle ceníku a pod.). Pokud nedojde k dohodě, pak má prodávající právo odstoupit od kupní smlouvy. Nepřevzetí zboží je klasifikováno jako porušení obchodních podmínek ze strany kupujícího a prodávající má právo požadovat na kupujícím odpovídající náhradu za způsobenou škodu. Nepřevzetí zboží kupujícím není platným odstoupením od kupní smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku a pokud kupující zboží nepřevezme nemůže od této kupní smlouvy jednostranně odstoupit (pouze dohodou obou smluvních stran), jelikož zákonná 14 denní lhůta pro právo na odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku běží až ode dne převzetí zboží, kdežto kupní smlouva je uzavřena již okamžikem dokončení objednávky kupujícím a s tím i povinnost řídit se obchodními podmínkami.

Vrácení peněz (přeplatky, chybné platby, dobropisy, zrušení po zaplacení apod.)
Vrácení peněz se provádí vždy až po splnění všech administrativních požadavků a to průběžně co nejdříve, nejdéle však do 30 dní (14 dní v případě odstoupení od smlouvy) od vzniku nároku na vrácení peněz. Peníze jsou vráceny výhradně převodem na bankovní účet, který určí oprávněný nárokující jejich vrácení.

Spotřebitelské smlouvy a poučení o právu na odstoupení
V případě, kdy prodej zboží (resp. realizace předmětu plnění) je uskutečněn na základě smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku (zejména elektronický obchod na Internetu), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění. Pouze v případě, pokud by dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je podle § 1820 občanského zákoníku povinen předat, činí tato lhůta 1 rok a 14 dnů od převzetí plnění. Jestliže jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení 1 leté lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní. Spotřebitel však nemůže odstoupit od smluv vyjmenovaných v § 1837 občanského zákoníku, kterými jsou zejména smlouvy na dodávku počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele, smlouvy na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele, smlouvy na dodávku zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a další smlouvy vyjmenované zákonem.
Odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku musí být dodavateli doručeno do skončení lhůty pro odstoupení a dodavateli musí být pak do 14 dní řádně vráceno kompletní zboží (plnění) v původním stavu se všemi doklady a dokumentací, které byly spotřebiteli dodány. Spotřebitel vrací zboží na adresu dodavatele. Důsledkem odstoupení je povinnost stran vrátit si vše, co podle smlouvy dostaly. Náklady spojené s vrácením zboží nese spotřebitel. Po odstoupení a řádném vrácení zboží spotřebitelem je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu vrátit spotřebiteli částku za zboží zaplacenou, nejpozději do 14 dní od jeho převzetí, či prokázání, že bylo odesláno. 
Smlouvu uzavřenou na dálku se spotřebitelem lze zrušit jen za podmínek stanovených občanským zákoníkem (§ 1820 až § 1837).
Vrácené zboží nesmí kupující zaslat na dobírku, jinak nebude prodávajícím převzato a bude vráceno zpět kupujícímu. Za dopravu vráceného zboží prodávajícímu odpovídá kupující.

Ochrana osobních údajů
Je-li kupující fyzická osoba, zadává při registraci tyto údaje: Jméno a příjmení, Úplná poštovní adresa, Adresa elektronické pošty, Telefonní číslo. 
Tyto informace jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího a případnou komunikaci.
Je-li kupující právnická osoba, zadává při registraci navíc následující údaje: Jméno firmy, IČO, DIČ. 
Tyto údaje umožňují provést nezbytné účetní operace, vyhotovit daňový doklad obvykle vyžadovaný oběma stranami, popřípadě identifikovat platbu kupujícího učiněnou bankovním převodem.
Prodávající chrání soukromá data kupujícího před zneužitím. Tyto informace shromažďuje aby zkvalitnil svoje služby a neposkytuje je třetím stranám bez souhlasu kupujícího.
Používáním internetového obchodu souhlasí kupující se shromažďováním a používáním informací o sobě i svých nákupech podle výše uvedených pravidel.

Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů dle § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele
Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@zbraneostrava.cz Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má spotřebitel v souladu s § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, tj. může podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce:

Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz


Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/